۲۳ پاسخ

طبیعیه عزیزم کارن هم همینجور بود الان خوبه

عشقم یه نمه بچه ات تپلیه خب طبیعیه خسته بشه باهاش قربونش برم من خوشگل خانم ماشاالله توف توف تولمه 🧿🧿

ماشالله چه خوشمزه😍😍😍😋😋😋

ببین عزیزم طبق تجربه ای که دارم هر کدوم از بچه هام باهم متفاوت بودن ولی مهم اینه به وقتش انجام میدن
من هرشب بدن نیما رو ماساژ میدم با روغن زیتون و کلی ورزشش میدم ک یکم بدنش سفت شه

ای جووووووونم چقد خوشمزس خدااااا قربونش بشم🥰🥰🥰😘😘😘هزار ماشالله بهش خدا حفظش کنه عزیزم🧿🧿🧿چقد دوس دارم پسر منم اینجوری تپلی باش

خدایااا قیافشووو😍🩷🫀

بزاربگن همه بچه هاک مثل هم نیستن عزیزم بعدشم ماشالله کپلیه زورش میاد😍😁

وقتش ک بشه خودش همه کارمیکنه پسرمن اصلادوس نداشت روشکم بزارم منم نمیزاشتم الان راحت غلت میزنه

ماشاالله🥰چ دماغی😍

اوووووخ خوووودا ننچ 😍😍🥰

الان بهاره... هر روز پای و بدنش تو افتاب اگه هم خونه افتاب گیر نیست... اشکال نداره با روغن زیتون ماساژ بده رو پاش نگه دار... عظله های بدنش سفت میشه.. مثل ما آدم بزرگاه که میریم باشگاه... خوب میشه... من خودم دخترم 78روز هست هروز این کار میکنم صاف وایمیسته.. وقدم بر میداره ببخشید طولانی شد😂 🫣

سلام عزیزم این دخترته یا عروسکته😍

پوگجه قیز یالتجا بولمل دا🥹😂🧿

همششش گوشتتتته خداااا

بچه با بچه فرق داره، از حرفای اطرافیان دلگیر نشو و توجهی نکن، خودت خونه باهاش کار کن

بچه ها از لحاظ زمانی متفاوته مراحلشون،نگران نباش

هیچ ایرادی نداره بعضی بچه هابخاطرتپل بودنشون سنگین هستن نمیتونن روپاشون بمونن زودخسته میشن به حرف بقیه گوش نده به وقت خودش کاراشوانجام میده یه بچه زودتریه بچه دیرترنگران نباش گلم😊

دخترم تازه امروزغلت زد هربچه با بچه دیگه متفاوته 5ماه ونیمش الان میتونه صاف نگه داره پاشو

من مامان اولی هستم نمی‌دونم فقط اومدم بگم
ماشاالله ماشاالله 😍😘😘😘😘
چه نمکییی نگاه می‌کنه

دختر من بزرگ تر از دختر توعه همینجور پاهاش میذاره طبیعی

باید بتونه صاف نگه داره و فلان *

عزیز خودت باهاش کار کن منم دخترم اولا پاهاشو نمیزاشت ولی کم کم صاف وایمیسته

ای خدااااا اشکال نداره بعضی بچه ها دیرتر راه میوفتن

سوال های مرتبط