نه عین قبله😶
ای خواهر نگو که من ی روز کامل برا این موضوع گریه کردم😐🥲
بعد دو یه روز برگشت ب حالت عادی ولی هنوز انگار ملتهبه امروز نوبت دکتر دارم ببینم چی میگه😮💨
انگار با دمپایی زدی🤣
مثل دمپایی شده برامن😒
اره طبیعیه
همه بدن ورم میکنه مخصوصا واژن و لابیا ها
بعد زایمان به فرم اولش برمیگرده
حتی اگه الان تیره تر شده بعد زابمان باز به رنگ قبلش برمیگرده
اره تپلی مپلی شده😅
خوبه دیگه همه میرن ژل میزنن الان خود به خود اینجوری شده😅
اره هم بزرگ شده هم تیره هم لابیا هم اطرافش چندبار نگاش کردم ناامید شدم از خودم😂
خداکنه درست بشه بعد زایمان وگرنه اینطوری نمیتونم تحملش کنم
من که برداشتم راحت🤣
فعک نکننننممممم😂😂 از ریخت و قیافه افتاده کلا
نمیدونم من تا حالا نگاش نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.