بچه ها شمام اینطوری شدین؟؟؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

نه عین قبله😶

ای خواهر نگو که من ی روز کامل برا این موضوع گریه کردم😐🥲
بعد دو یه روز برگشت ب حالت عادی ولی هنوز انگار ملتهبه امروز نوبت دکتر دارم ببینم چی میگه😮‍💨

انگار با دمپایی زدی🤣

مثل دمپایی شده برامن😒

اره طبیعیه
همه بدن ورم میکنه مخصوصا واژن و لابیا ها
بعد زایمان به فرم اولش برمیگرده
حتی اگه الان تیره تر شده بعد زابمان باز به رنگ قبلش برمیگرده

اره تپلی مپلی شده😅
خوبه دیگه همه میرن ژل میزنن الان خود به خود اینجوری شده😅

اره هم بزرگ شده هم تیره هم لابیا هم اطرافش چندبار نگاش کردم ناامید شدم از خودم😂
خداکنه درست بشه بعد زایمان وگرنه اینطوری نمیتونم تحملش کنم

من که برداشتم راحت🤣

فعک نکننننممممم😂😂 از ریخت و قیافه افتاده ‌کلا

نمی‌دونم من تا حالا نگاش نکردم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۳ ماهگی