۷ پاسخ

من بعد اتمام بارداری قطع کردم و ۴۰ روز بعد آزمایش دادم،کاشف به عمل اومد که کم کاری تیرویید مال همون زمان بارداری بوده

نه نمیخورم دیگه

من دکترم گفت تا موقع زایمان بخور

نه نمیخورم

من تو بارداریمم قرص نمیخوردم الانم نمیخورم

منم فعلا نمیدونم باید بخورم یا نه تا وقت کنم برم ازمایش از تنبلی نمیخورم قرص دیگه🫠

باید آزمایش بدی
اگر لازم نباشه دیگه نباید بخوری

سوال های مرتبط