۶ پاسخ

طبیعیه یه مدت اینطور میشن

پسر منم همینه هر چیزی میخاد نشون میده . قبل از ۱ سالگی بابا آبه دد میگفت الان هیچی نمیگه منم خیلی نگرانم

دقیقا مثل پسرم ده ماهگی ما ما به ب نه ذاخ همه اینارو می‌گفت ولی الان فقط از خودش صدا در میاره نمی‌دونم چرا دارم نگران میشم کم کم

بچه منم خیلی کمممم شاید یبار در روز بگی بابا یا دد

دقیقا مثل بچم فقط هم زبون شو خودم میفهمم بخدا ی روزی بود زبون هیچ بچه کوچیکی نمی‌فهمیدم‌الان با بچم میفهممم از دیروز دای میگه یعنی داییی ی زمانی نمی فهمیدم همینارو💔😐😂نگران نباش تند باهاش حرف نزن آروم با صدا کشی بگو تا یاد بگیره‌ بچس دیگه هر طور عشق شونه میگن چیزیو

پسر منم همینه فقط یه کلمه میگه چیزی بخاد همش میگه من دیگه هیچی خیلی نگرانم

سوال های مرتبط