کسی از قیمت ذخیره خون بند ناف اطلاعی داره؟

۶ پاسخ

حالا واسه چی خوبه ؟

برای چی خوبه که ذخیره بشه عزیز؟ اصفهان کدوم بیمارستان انجام میدن؟

فکر میکنم بین ۲۰ تا ۳۰ تومن باشه که اولش میدین ، بعد از اون سالانه یه مبلغی رو میدید که تمدید بشه

متفاوته اول کار ۱۶ماهی هم یه مبلغی تعئین میشه

۲۲ اول کار
سالی ۱

فک میکنم ۲٠و خورده ای و سالیانه باید یه مبلغی پرداخت بسه

سوال های مرتبط

مامان فسقل خان مامان فسقل خان ۶ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۳ ماهگی