۴ پاسخ

مطمئن باش به امید خدا خیلی راحتره زایمانت دعاکن منم زایمان دومم راحتره از اولی باشه

مطمعن باش خیلی راحتره

چرا نمیری سز

دیگه هرسری زایمان راحت تر وزودترمیشه چون واژن جابازکرده

سوال های مرتبط