علائم زایمان زودرس هست منم از همین حدود هفته های تو داشتم ولی فک کردم طبیعیه دکتر نرفتم تو هفته سی ام دیگه خیلی شد بستریم کردن سه روز فقط سرم بم وصل بود و اینا تا بهتر شد ولی الان باز ادامه داره مال من انگار امروز دوباره بستریم کنن عصری دکترم گفت برو بیمارستان اگ بهتر نشدی
اخه یه دفعه ازدیروزخیلی تکوناش زیاده انگار
خب شکم خانوم باردار باید سفت باشه درستش همینه
سلام مامانای عزیزهفته ۲۶بارداریم ازدیشب بچه ام خیلی تکون میخوره طبیعیه یابرم دکتر😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.