برفک نیست اینا که طبیعی زبون همه بچها هست شیر هست
مطمعنی برفک
عزیزم قطره های که بهش میدی امکان داره آلوده شده باشه چون برفک دهان واگیر داره قطره چکان ها رو قبل و بعدش بجوشون اگه شیر خودتو میدی سینه تو بشور نیستاتین به سر سینتم بزن اگه شیشه و پستونک میدی روزی دوبار بجوشون
سعی کن نیستاتین رو به پنبه بزنی و با پنبه کل دهن بچه رو آغشته کنی
تا ۲۰ دیقه بعد نیستاتین نباید شیر بدی
خودش درست میشه من به دکتر نشون دادم هیچی نداد درست شد بعد چند وقت
دکتر به من کلوترومازول داد روش نوشته کانازول . ببرش دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.