تا وقتی انقد ضعیفید مادر نشید تروخدا
وای ت چرا ب حرف مردم گوشی میده بچه هام ب دنیا میان اینقد ریزن ک نگو بعد ی مدت اینقد قشنگ رشد میکنن همونای ک میگ چقد ریز بود میاد تعریف شون میکنه ول کن با حرف مردم زندگی کنی زندگیت نابود میشه
دختر باید ریزه باشه دیگ
ن رونیکلمن باشه بعد بزرگشد بره باشگاه با هزار رژیم و بدبختی اونو اب کنه؟
پسر مهمه اونم فقط قدش
ولکن این حرفارو بابا
ب ی نفر جواب بدی بعدی حساب کار میاد دستش.
شماهم بگو ریز یا درشت بودن بچه من تاثیری تو زندگی شما داره؟!!!!
پسر من ۳۶۰۰ به دنیا اومد بچه فامیلمون با پسر من بود ۱۷۰۰ الان ماشاا.. اون قدش از پسرم ۱۰ سانت بلندتر و وزنش هم این ۱۷ اون ۲۲ بچه های ریز بیشتر و بهتر رشد میکنن بعد دهن مردم و نمیشه بست ولشون کن
همش بخاطر ترس و استرس خودته
عزیزم خودتو تقویت کن بستنی اجیل تخم مرغ ابپز لیدی میل بخور انشالله سریع وزن میگیره این هفته های اخر وزن گیری میکنه بچه
انشالله سر موقع دنیا میاد انقد دلهره نداشته باش
در دهن مردمو هیچوقت نمیشه بست توجه نکن
عزیزم یکم مامان قوی باش بچت به دنیابیادترسومیشه بخدامن تادنیابیادهزارجوربلاسرم اومدبخوام همشوبگم یه صفحه میشه یکی ازهمه بدترهفت ماهه بارداربودم پسرم ماشینوخلاص کردتوباغ بودیم یه وضعی بودنمتونستن نگه دارن
خب مگه ریز بشه چی میشه؟ بچه اولم وزنش نرمال بود ولی دومی با وزن دو کیلو نارس به دنیا اومد. الان چهارماهه اس و شکر خدا چیزی نمونده به بقیه بچه ها برسه. حرف مردم باد هواس ولش کن بابا.
واااا😐😐ای کاش میشد در دهنشونو گل گرفت😐😐😐اصلا بگو ب شما چ مربوطه.... عزیزم من دخترم به شدت کوچولوبود یجوری ریز بود نمیشدبغل گرفتش... همش توقنداقش بود...الان که۶سالش شده چقدر اضافه وزنم داره.... اصلا بهش فکر نکن
منم پسرم به دنیا اومد اندازه بلدرچین بود لباس صفر براش گشاد بود الان مرد شده برام اصلا حرف کسی مهم نبود شاید اذیت میشدم ولی انگیزه شد با پسرم تلاش کردیم همه روزها تمام بشه
حرف مردم تمامی نداره مهم بودن عزیزت کنارت هست
عزيزم انشاالله به سلامتی به دنیا بياد خودتو ناراحت نکن هر کس چیزی گفت بگو گوه خوریش به کسی نیومده نمیدونم به مردم چیه والا من سر دخترم هیکلم آنقدر توپول بودم دخترم ۲۲۵۰ بدنیا اومد آنقدر گفتن چقدر لاغر با این هیکل ببین چی زاییده اهمیت ندادم الان نمیشه جلوشو گرفت آنقدر درشت شده وزبون دراز که نگو ۱۶سالشه الان حالا بیان ببینن ولشون کن بابا خودتو نابود نکن.
انشاالله که به سلامتی به دنیا بیاد عزیزم به حرف مردم زیاد گوش نده
وای توچرااینقدانرژی منفی میدی به خودت ول کن توروخدا مگه مردم علم وغیب دارن که میگن بچت ریزه میزست به جهنم بزارن بگن واقعادرکت نمیکنم که بخاطراین حرف بخوای ناراحت بشی
كي مردم ياد ميگيرن دخالت نكنند توي هر چيزي. با اين همه مشغله و مشكل وقت اين حرفا رو هم دارن؟ از طرفي شما چرا توجه ميكني؟ تلاشتو بكن به جنينت برسي . تونستي شما مادر خوبي هستي تلاش كردي اما مشكلات بارداري نذاشت بازم دستت درد نكنه مادر پر تلاشي بودي. دعا كن فقط سالم باشه همين. بقيش باد هواست
عزیزم مهم سلامتی خودت و کوچولوی عزیزت هست بقیه باد هواس
دیگه الان باید بگیم در تنگه رو میشه بست ولی دهن مردم و نه
من انقد بارداری بدی داشتم مامانم با شوخی میگفت حالا ببینم چی میخوای بیاری بعدم ک بدنیا اومد هر کی میدید میگفت چقد ریزه.چرا الکی غصه میخوری؟ حالا ریز باشه خواهر زاده من ی کیلو بود ما میترسیدیم بغلش کنیم.بهت قول میدم تا آخرش میرسومی فقط مثل من خودتو عذاب میدی
دختر من ۹ ماخشه هر کی میبینه میگه اندازه ۵ ۶ماهس،اما مگه مهمه،الحمداله سالمه،بقیه حرفا باد هواس
عزیزم من پسرم ۳۳۵۰ بود
میگفتن همییینن؟؟
تو حتی پنج کیلو هم بزایی میگن همینن؟؟
ولشون کن
تن دخترت سالم باشه ب سلامتی بغلش بگیری
مگه نمیبینن چقدر استرس کشیدی؟ ؟هرکسی گفت بگو به شما ربطی نداره نزار حرف بمونه و اذیتت کنه
علم غیب دارن نیامده ریزه؟؟
چند هفته ای؟
ریزو درشتی اصلا مهم نیست دهن مردم همیشه بازه درشت هم ب دنیا بیاد ی چی میگن
حالا نیست خودشون رستم زاییدن هر بچه ای بچه بدنیا میاد ریزه دیگه!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.