بهترین جا فعلا همون جاست واسش
نگران نباش
نگران نباش زودی میاد پیشت این مدت آرامش تو حفظ کن خودتو تقویت کن میدونم الان حال و حوصله هیچیو نداری چه میشه کرد مادریم دیگه
غصه نخور عزیزم سخته ها خیلی سخته فکرشم برای بقیه سخته ولی ببین اولین بچه نبوده که اینجوری بوده همشون خوب شدن الان ماشاالله بزرگ شدن .خواهر شوهر من ۱۱۰۰ دنیا اومده الان ماشاالله موقع مادرشوهرش شدنشه .تازه اونموقع با امکانات کم
دورت بگردم اصلا اصلا غصه نخور،خواهرانه بهت میگم میدونم سخته ها ولی دختر گلت جاش امنه،براش انرژی مثبت بفرست و اینکه خودت و حسابی تقویت کن و استراحت کن که میاد شارژ باشی،اووووه حالا کلی شب زنده داری در انتظارته وقتی که بیاد🥹
عزیژم شیراتو همه رو فریز کن بعدا کلی به دردت میخوره
عزیزم اصلا به خودت استرس نده فقط استراحت کن که به امید خدا وقتی اومد بغلت پر از انرژی باشی
ببین دیگه چیزیه که شده فکر کن همین میشه واستون خاطره بزرگ شد واسش تعریف کن بنظرم فعلا فکر خودت باش خوب به خودت برس اونم اونجا جاش امنه سزارینی هستی حواست به بدنت باشه عفونت نکنه همه این روزا میگذره
شیرتو بدوشی نگه داری تو یخچال ببریبدنش نمیشه؟یا شیرخشکمیدن بهش
چند هفته دنیا اومد؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.