۱۹ پاسخ

گر نگهدار من آن است که من میدانم شیشه را بغل سنگ نگه میدارد
مطمنم قوی میاد بفلت

عزیزم درکت میکنم چه میکشی دلم برای دلت کبابه همه اینا رومنم با چشم دیدم 😭😭بچم ریش عفونت داشت بهم گفتن بهش امیدی نداشته باش تویه شهردیگه بود۴ساعت فاصله داشتم ولی خونه نرفتم همونجاموندم گفتن نرو بچه فکرمیکنه مادرنداره هرچه داروبهش میزنیم قبول نمیکنه منم موندم بعد۶روز گذاشتن توبغلم بچم لخت منم سینه هام بیرون بودیه حس عجبی بودکه هرلحظه جون میدادم که ازم نگیرنش توبغلم خوابش بردخیلی پیش ایه الکرسی میخوندم باصدای بلندبعدگفت ریش اوکی شده ولی روی مغزش خون هست شبانه روزتنهایی توبیمارستان گریه میکردم دیگه گفتن قلبش سورخه فقط داشتم میمیرم ولی بازم امیدم به خدابودنذرامام رضا قربونش بشم کردم وخدادوباره بچموبهم داد سرش بعدیه هفته بردم سنوگفتن هیچ مشکلی نداره قلبشم اوکی شدخداروشکروالان ۱سالشه...عزیزم همه ایناروگفتم که بدونی تنهانیستی پس امیدت فقط به خداباشه یه نذرواسه امام رضابکن انشالله که چندروزدیگه به امیدخداخوب خوب میشه ومرخص میکنن عزیزم

زهرا جان نذر شش ماهه امام حسین کن ان شالله نی نی زود میاد خونه ان شالله اومد خونه هر چیزی که در توانت هست بگیر و بین بچه ها پخش کن

سوره یاسین رو واسش بخون خیلی خوبه اگر بتونی بالاسر بخونی فوت کنی بهش🥲 🌹

بچه اول منم زود به دنیا اومد 25هفته فوت شد

چقدر وضعیتت سخته درکت میکنم نگران نباش خوب میشه دخترم وزنش 3300بود بمنم گفتن یکم ریه اش عفونت داره بازردی چهار روز موند ب درخواست خودم آوردم دستگاه گرفتم دخترم خوب شد الان کنارمه دختر توام خوب میشه فقط قوی باش

عزیزم توکل کن به شش ماهه امام حسین

انشالله هر چه زودتر بغلش کنی و بهش شیر بدی عزیزم امیدت به خدا باشه فقط 🙏🙏🙏🙏🙏

خدا خودش حافظش باشه به خدا توکل کن چیزی نذر کن

خوب مبشه نگران نبااش

عزیزم میدونم سخته ولی خودتو نباز توکل کن به خدا خوب میشه انشالله ،🤲🤲🤲🙏

الهی بحق حضرت علی اصغر ب زودی زود بچت خوب بشه

همه ی این لحظات را من کشیدم دور از جون دخترت آب نخاع بچه من و کشیدن و تا پانزده روز من حتی نتونستم بغلش کنم و دست بهش بزنم با لوله بهش شیر میدادن چون بلع نداشت هر روز میرفتم از پشت شیشه نگاهش میکردم و گریان میومدم.اما گذشت و تموم شد .دردناک میگذره اما تموم میشه بزار کاملا خوب بشه و جون بگیره .

ان شاالله خوب میشه میاد به بغلت به حق حضرت علی اصغر

چند کیلو هست گریه میکنه؟ شیر میخوره یا سرم بهش وصل هست

ایشالا زودی خوب میشه و میاریش خونه عزیزم برات صلوات میفرستم

انشاا زود میاد بغلت

الهی آمین
الهی هرچی زودتر حاجت روا بشی

الهی آمین

سوال های مرتبط

مامان دیانا🥰ماهلین🥰 مامان دیانا🥰ماهلین🥰 ۶ سالگی