هیچی نمیشه همه چیز ب نفع ملت ایران میشه غصه نخور
یعنی خدایی فکر میکردین توافق مبشه؟
خییییلیییی مثبت نگرین
من همشنکران بپدم قبل رسیدن تیم رو بزنن
الانم نکرانم قبل برگشتن بزننشون
اگر قرار بود توافقی بشه ج ن گ نمیشد
تمام این مفاد ت و افق قبلا ازاد بود اونا باعث شدن بسته بشه .کلا مردک دنبال خونه
خون آشامه عوضی
خدا ب مردمم کمک کنه مواظبشون باشه
مواظبمون باشه
بچه هامون 😔😔😔😔😔
اگه توافف نشه دوباره جنگ میشه
توافق نشده
توافق نشد
چیشدهههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.