دلم داره میترکه از دلتنگی دخترم😭

۴ پاسخ

توکلت بخدا باشه عزیزم
صبور باش این روزا هم تموم میشه
ماهم برات دعا میکنیم انرژی مثبت برای دخترت می‌فرستیم
به امید خدا خیلی زود این روزا رو پشت سر میذاری

خدا داره نگات میکنه، منم این روزها رو کشیدم ، تموم میشه به امید خدا، غصه چی رو میخوری وقتی خودش حواسش به همه بنده هاش هست ، منکه است نمی‌خوردم چون مد ااز من به بچم مهربان تره
اتفاقا خداروشکر کن پسرت زودتر آبله گرفت اگر با مرخص شدن دخترت همراه میشد چی.
هیچ کار خدا بی حکمت نیست

کجاس‌دخترت؟

پسرت خوب شد آبله داشت .تحمل کن میتونی مادر قوی این روزا پشت سر می‌زاری

سوال های مرتبط

مامان ماهان ومائده مامان ماهان ومائده ۶ سالگی