۷ پاسخ

انشالله بحق حضرت علی خوب میشه براش نذر کن

بیاد تهران زودتر خوب میشه بیار مرکز طبی دکترایش خیلی خوبن.

پس مگه بهترنشده بود چی شده باز
خیلی ناراحت شدم ایشالا که به زودی خوب میشه

عزیزم انشاالله هر چی زودتر خوب میشه ومیاد تو بغلت میرید خونه

ای بابا عجب وضعیتی
چشه بچت؟
خدا کمکت کنه و صبر زیاد بهت بده

همون بهتر بزار اعزام کنن احساس می‌کنم تهران خیلی خوبه

خدا نگهش داره نگران نباش
چند هفته بدنیا اومده ؟

سوال های مرتبط

مامان ماهان ومائده مامان ماهان ومائده ۶ سالگی