به حق ۶ ماهه امام حسین به حق این لحظه اذان که خدا دلت رو شاد کنه
انشاالله ❤️❤️
سلام عزیزم من اومدم مشهد زیارت .پیش حرم اقا که بودم یهو یاد تاپیکات افتادم برات دعا کردم انشالله که به سلامتی برگردید خونتون عزیزم
اتفاقن امشب رفته بودم امامزاده صالح نمیدونم چرا یهو یاد شما افتادم کلی دعا کردم براتون ایشالا که هر چه زودتر مرخص بشه دخترگلتون
اره بابا میشه.منم اینقدر عفونتم زیاد دکتر گفت خوب شد که بوت سقط نشد.
انشاالله
ایشالا مرخص میشه داره خوب پیش میره
ایشالله مرخص میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.