۹ پاسخ

والا چی بگیم باردار بودی هی گفت فشارم بالا می‌ره سر دردم همه گفتن دکترو عوض. کن پیگیری کن مسمومیت بارداری باعث زایمان زودرس میشه
الآنم کوچولو بیمارستانه همه میگن ریسک نکن مرخص نکن همون سرمی که میگیره خودش خیلییی مهمه توی بچه های نارس فقط وزن مهم نیست خیلییییی فاکتورها مهمه نوع تنفس تعداد دفع واکنش محیطی و خیلییییی چیزا بچه نارس خیلی از مراحل رشد رو نگزرونده مثلا بینایی نوزادان نارس خیلی عقبه باید توی بیمارستان تحت کنترل باشه .... سرم باعث میشه قندش نیفته تعادل الکترولیت های بدنش حفظ بشه و هزار تا چیز دیگه
بازم شما میگی میخایم مرخص کنیم کار خودتونو میکنین .....
آن شاا... هرچی خیره و صلاحه
من دو تا بچه نارس بزرگ کردم و خودم پرستاری شدم دیگه....

اون ی ذره وزن تحت تاثیر اینکه شکمش کار کرده یا نه.

کاش تو بیمارستان شیرخشک هم امتحان کنید

دختر من چند روز nicu بستری بود ، یه نی نی بود اونجا نارس بود مثل نوزاد شما با وزن ۱ کیلو بدنیا اومده بود نزدیک ۵۰ روز بستری بود وزنش به ۲ کیلو رسیده بود همه چیش نرمال شده بود دکتر میخواست مرخص کنه پدر مادرش نذاشتن ،میگفتن تو بیمارستان خیالمون راحت تره شما هم همه چیشو چک کن با دکترت بعد مرخص کن

عفونت ریه و گوارشش خوب شده ؟
اگر خوب نشده ریسکه مرخص کردنش

ن مرخص نکن این ریسکو نکن بچس اونجا بیمارستانه بهش میرسین

ایشالله مرخص بشه خودت توی خونه بهتر میتونی تقویت کنی
شیرخشک میدی بچه زود تر جون میگیره

منم حس میکنم مرخصش کنین بهتر میشه
آخه نزدیک خودم دیدم بچه ۲۹ هفته دنیا اومد یک ماه بستری بود بعد دیگه جنگ که شروع شد ترسیدن بمونه آوردنش خونه الآنم حالش خوبه تو چهار ماهه بچه

اره مرخص کنین بنظر من حالش خوب میشه

سوال های مرتبط