عزیزم اگه قبلا گرفتی مشکلی نداره
دیگه نمیگیری فقط مواظب پسرت باش
تب داره بدن درد شدید داره خارشش زیاده
اشتها هم نداره اصلا اصرار نکن که چیزی بخوره
داروی هیدروکسی زین و پماد کالامین هست فقط داروهاش
اندازه شربت یادم رفته از دکتر بپرس بهش بده
هروقت دیدی خارشش زیاده ببر حموم با اب ولرم بشورش
من و پسرمم گرفتیم پاییز بدن دردش شدیده بهونه میاره تحمل کن مواظب تب باشه پسر من یه روز تب و لرز شدید داشت
من خودمم دو روز تب و لرز شدید واقعا میگفتم دیگه نمیتونم تحمل کنم اصلا چیزی هم نخوردم تو اون ۷ روز بیماری فقط اب و هندونه
عزیزم نرو پیش دخترت سخته ولی چاره نیس چون با اینکه گرفتی تو بدن تو هس میدی به دخترت
شما ناقل نمیشی که چون یکبار گرفتی و انتقال نمیدی به کسی باز محض احتیاط از پرستارا بپرس ولی من مطمعنم
یکبار گرفتی دیگه نمیگیری ناقل نیستی
فقط دخترت و پسرت تو یه خونه نباشن تا ده روز بعد از ده روز خشک میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.