۱۲ پاسخ

چرا عزیزم میشه ، دختر من دوسالگی گرف شدید ، پارسالم یکی از بچه های فامیلمون داش من گفتم دخترم گرفته نمیگیره بازی کنه باهاش ، ولی دوباره گرف این یکیشم بد بود خیلی ، دکتر بردم گف بعضیا میگیرن دوبار....

الان علائم نمیدیدکه ۱۴ الی ۲۱ روز بعد از ارتباط با فردی که علائم داره علائم شما دیده میشه اگه گرفته باشی

بله میگیره

خواهر من فکر میکنم دوبار گرفت

نه نمیگیری

نه عزیزم کسی که ابله مرغان میگیره بار دوم دیگه نمیگیره

نه دیگه

خواهرشوهرم میگه من بچگی گرفتم. قبل عید بچش گرفت خواهرشوهرمم گرفت ولی سبک تر بود پسر ۱۸ سالش هم گرفت یعنی سه تایی گرفتن. ۱۸ ساله خیلی وحشتناک بود صورتش مثل تچت فرنگی شده بود

احتمالش کم شاید خیلی بهش فکر میکنی احساس میکنی علاعمش داری

نه ولی ممکنه زونا بگیره، مثل آبله س ولی کل بدن دونه نمیزنه فقط یه قسمت

اره شنیدم میشه

نه فک نمیکنم

سوال های مرتبط