۵ پاسخ

اون مادر پسره چقدر بی خیال تشریف داشته که بچهای که تازه ابله گرفته رو فرستاده بیرون پیش دیگرون که بازی کنه هم بچه حالش بدتر میشه وهم به دیگرون انتقال میده گناه هستو حقالناسه

ممکنه ولی صدرصد نیست ما چهارتا بودیم داخل خونه همه بچها گرفتن من نگرفتم

احتمالا اره الان فصلشه بگیره بهتره

وقتی رفته پیشش اگر دونه هاش بودن و تب داشتن اره احتمالا

پس یعنی تو عید آبله میگیره ای خدا 😔

سوال های مرتبط

مامان ماهان ومائده مامان ماهان ومائده ۶ سالگی