۷ پاسخ

دوتا ماسک بزن دستتم الکل برن قبل بغل کردن اصن همیشه پیش دخترت میری با ماسک برو

عزیزم من تو بچگی گرفتم توبزرگسالی هم گرفتم
الکیه که میگن آبله مرغون رو فقط یکبار میگیری

دختر منممممممممممم گرفته چیکارکنم تروخدا بهم بگو چیکار کردی برای خوب شدنش

اگه مطمئنی تو بچگی گرفتی نگران نباش حتما لباس تمیز بپوش حتی گوشیت ها م ضدعفونی کن و برو پیش دخترت

چند روزه گرفته آبله

ماسک بزن و قبل بغل گرفتن دستت هات قشنگ الکل بزن.

دخترت چند وقتشه؟
اگ‌بزرگه بزار اونم بگیره راحت میشید دیگه

سوال های مرتبط

مامان پویان🩵فرهان💚 مامان پویان🩵فرهان💚 ۷ سالگی
پیرو تاپیک قبلی،بماند که چقد اون پسره امیرعباس به بچه من نه گفته و گفته نمیام و مامانم نمیذاره، یه روز یکی از همکلاسی های پسرم اومده بود دم خونه مون با پسرم بازی کنه، بعد پسر منم دیگه رفته پیش دوستش، این امیرعباس هم بهش برخورده و رفته به مامانش گفته پویان بیشتر با امیرعلی همکلاسیش هستش تا من،بعد که همکلاسی پسرم میره، پسرم همین امیرعباس همسایه مونو صدا میکنه ولی مامانش نمیذاره بیاد میگه اون موقع که رفتی با همکلاسیت فکر الانو میکردی 🙄🙄 اینارو امروز مامانش خودش بهم گفت، نگا توروخدا چیارو یاد بچه شون میدن و کینه و دشمنی رو، بعد اون پسره اینقد به حرف مامانش گوش میده که حد نداره ولی بچه من مارو به هیچی حساب میکنه، من وقت نکردم همون لحظه جوابشو بدم چون بچه نوزادم تو خونه بود و تنها، حالا به نظرتون به مامانش بگم ازت ناراحت شدم که بچه تو شیر میکنی که سمت بچه من نیاد چون یه بار بهش گفته همکلاسیم اومده، اینهمه خودتو و بچه ت به پسر من نه گفتین و گفته نمیاد، میدونید عادت کردن از بس بچه ساده من رفته سمتشون و صداشون میکنه،
بگم به مادره یا نه اصلا اهمیت ندم و به روی خودم نیارم؟
متاسفانه هر چی به بچه م میگم نرو سمتش، صداش نکن انگار به دیوار میگم