بچه ها الان وزن دخترم ۱۳۰۰شده نمیدونم تاکی صبرکنم

۹ پاسخ

عزیز ی چیز بهتون بگم من دخترم ک ب دنیا اومد و یک ماهش شد اندازه کف دست بود و گفتن مشکل داره روده اش باید عمل شه دکتر رضایت عمل گرف و گف ممکنه بعد عمل ب هوش نیاد ب هوش اومد و عملش موفق بود خیلی داخل بیمارستان بودیم تا اوکی شه و بتونه شیر بخوزه و... بعدش هم ک تا 15ماه روده بیرون بود و از شکم دفع میکرد و مجدد ی عمل سنگین شد حالا تو اون 15ماه ک چی گذشت ب خودش و خودم بماند خستتون نمیکنم
فقط خاستم بگم صبور باشید همه این روزا میگذره ی خدا داریم ک حواسش ب همه چی هس این اتفاقات فقط ادمو قوی تر میکنه
بزرگ میشه و خنده و خوشحالیشو میبینین
اجازه بدین روند طبیعیش بگذره و بتونه قشنگ شیر بخوره
سختیا موندگار نیستن

اگه شیر بخوره خیلی زود وزن میگیره تو ی هفته راحت نیم کیلو رو چه بسا بیشترم میتونه بالا برع

سلام خوبی از صب نیستی نگرانتم

مگه زود به دنیا اومده که انقدر وزنش کمه

دوهفته دیگه صبرکن
توکه اینقدر منتظرموندی تاچشم روهم بزاری تموم میشه

چند کیلو دنیا اومد گلم و چند وقتت بود

زود بالا می‌ره نگران نباش اگ شیر بخوره یک هفته ای میرسه

مگه چند کیلو بدنیا اومد

خب مگه از خودشون نپرسیدی عزیزم؟
هنوز تو دستگاهه یا تو بخش؟

سوال های مرتبط

مامان هستی مامان هستی ۶ سالگی