خوب چرا نمیرید مستقیم تو مدرسه ثبت نامکنید؟؟ایت پیش ثبت نام دیگه چه صیغه ایه برا خودشون در آوردن🫤
عزيزم باید بری مدرسه چون هزینه واینا میگیرن تو مای مدیو نمیشه
سلام دوستان من کافینت دارم روبیکا پیام بزارید براتون انجام میدم
09931102464
تا تیر
والا به ما چیزی نگفتن. مستقیم میریم مدرسه مدارک میبریم اول ثبت نام میکنیم. این پیش ثبت نام دیگه چیه
فکرکنم تا ۱۰تیر
تا تیر
هفتم اخرین زمان نوبت گیری سنجشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.