مهلت پیش ثبت نام اول دبستان تاکی هست؟؟؟

۸ پاسخ

خوب چرا نمیرید مستقیم تو مدرسه ثبت نام‌کنید؟؟ایت پیش ثبت نام دیگه چه صیغه ایه برا خودشون در آوردن🫤

عزيزم باید بری مدرسه چون هزینه واینا میگیرن تو مای مدیو نمیشه

سلام دوستان من کافینت دارم روبیکا پیام بزارید براتون انجام میدم
09931102464

تا تیر

والا به ما چیزی نگفتن. مستقیم میریم مدرسه مدارک میبریم اول ثبت نام میکنیم. این پیش ثبت نام دیگه چیه

فکرکنم تا ۱۰تیر

تا تیر

هفتم اخرین زمان نوبت گیری سنجشه

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام ۶ سالگی
مامان ♥️هدیه الهی و حکمت الهی♥️ مامان ♥️هدیه الهی و حکمت الهی♥️ ۶ سالگی