۲۰ پاسخ

گزینش تو‌خدمات آموزشی ولی هنوز فعال نشده

الان بزنید فعال شده ولی برای مدارس عادی . مدارس شاهد از چهارم خرداد

قضیه چیه بچها برای پیش دبستانی یا اول؟؟؟
من چرا از هیچی خبر ندارم🫤

خانما تونستین ثبت نام کنین؟

عزیزم فعلا غیر فعاله فعال نشده

من ک حضوری رفتم

گفتن از ساعت 9 صبح فعاله که من گفتن دوشنبه بیایین حضوری میرم ولی گفتن باید توی سایت مای مدیو ثبت نام کنیم

الان فعال هست
من دارم انجام میدم

گلم من دیروز رفتم کافینت نشدکه نشد گفت مدیر مدرسه باید انجام بده

من هفته پیش رفتم مدرسه اسمشو نوشتم گفتن برای ثبت‌نام نهایی بهتون زنگ میزنیم

من رفتم مدرسه و پیش ثبت نام کردم بعد بهم لیست مدارک دادن و گفتن 18خرداد با مدارک برم برا ثبت نام آیا نیاز هست که برم کافی نت برای پیش ثبت نام؟؟

منم اومدم همینو بپرسم گزینه پیش ثبت نام هست اما میزنه به زودی فعال خواهد شد
موندم برم مدرسه یا نه؟

پیش ثبت نام رو مهر ماه گذشته انجام دادم فروردینم قطعی کردم

به ما گفتن حضوری بیاید

منم ندارمش فعال نیست

حتما باید برید کفی نت چون تو خونه نمیشه

نه هنوز بازنمیشه🤦‍♀️

پیش ثبت نام چی؟؟
مدرسه که خودشون ثبت نام میکنن دیگه

برید کافی نت

آره دقیقا اصلا نیست

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام ۷ سالگی