عزیزم یه لحظه چشماتو ببند تصور کن عرچی که خوشحالت میکنه از درون حسش کن که دخترت مرخص شده بزرگ شدنشو تصور کن خندیدنشو بیرون رفتنتونو و یه نفس عمیق بکش و خداروشکر کن.
یه دفتر بردار هرروز شکرگزاری بنویس
بنویس خداروشکرت که حال دخترم خوبه
همه چیز عالیه
بخاطر سلامتی ارامش آسایش و... شکرت
خیلی تاثیر داره برای همینم خدا تو قران به قلم و انچه مینویسد قسم خورده
باید انجامش بدی تا حرفمو درک کنی
چرا واقعا بیمارستانشو عوض نمیکنی ؟
خدا بزرگه عزیزم انشالله حال دخترت خوب میشه وقتی رفت اصفهان
کاش از اول برده بودید اونجا شما که چند روز پیش گفتی میخوام منتقلش کنم
کاش همون اول اورده بودیش اصفهان.ایشالله ک زود زود با گل دخترت برمیگردی خونه
توکلت به خدا باشه انشالله خدا کمکش میکنه
انشاالله بسلامتی باهم چهار تایی خوش خندون دل شاد برگردین خانه🤲🥰
براش عقیقه کن مطمئن باش خوب میشه عقیقه از هزار نوع بلا بچه رو دور میکنه
حتما ببر اصفهان دکتر زیاد داره دکترا خوب .انشالله خوب میشه
ای بابا این بچه چرا مرخص نمیشه اخه
خیلی سخته میدونم
اما محکم باش
خوب میشه میاد بغلت
کلی روزهای قشنگ باهم میگذرونید
الهی عزیزم غصه نخور خدا همراهشه ببرنش اصفهان رسیدگیشون بهتره کاش از اول اعزامش میکردین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.