رضایت شخصی بده بیارش خونه اونجا فقط خودت بچه اذیت میشد بیارش خونه بهش شیر بده جون بگیره
منم کوچیک بودم رگ نداشتم از سرم گرفته بودند
خدا بخاد میمونه عزیزم و به شادی عروسش میکنی دلت قرص باشه
اون روزهایی که کوچیکتر و ضعیفتر بود موند
الان ک قطعا می مونه
مگه نگفتن اگه ۱۶۰۰ بشه مرخص میشه پس رگ چیه؟
مگه چی بهش تزریق میشه؟
انشاالله بحق حضرت علی اصغر زودتر مرخص شه برید خونه با دل خوش
اگه بهتره بیارش خونه شیر بهش بده جون بگیره .
وزن بچه آت الان چقده اگه ۱۶۰۰ بیارش خونه بهش برس شیر مگه نمیخوره مهم شیر خوردن دفع کردن
تا خدا هست نگران هیچی نباش بحق این روز عزیز ب نیت حضرت رقیه صلوات بفرست انشالله ک بچت صحیح سلامت بیاد خونه
دکترا غلط کردن انشالله حالش خوب میشه دوتایی تون میاین خونه
مگه دکتر دخترت نگفته بود اوضاع بچه ت خوبه؟
عزیزم من میدونم چه حسی داری دختر منم نارس بود خیلی اذیت شدم ولی خداروشکر الان روبه راهه
بسپارش به خدا عزیزم ایشالا زودی حالش اوکی میشه
دور از جونش خدا مواظبش نگران نباش دکترا خیلی چیزا میگن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.