۴ پاسخ

آخه یک سیسی ک خیلیییی کمه 🥺
پسر منم چند روز اول یک سیسی با سرنگ میدادن
بعد ک خودم رفتم بالا سرش هی تند تند بهش شیر میدادم و زیاد تر تا زود جون گرفت
ولی خب بیمارستان یسری قوانین داره و موظفند ب حرف پزشک توجه کنن .
بذار معده ش عادت کنه خودت با شیر تپلش می‌کنی
چون نارس بدنیا اومده هنوز معده ش سازگاری پیدا نکرده

عزیزم بیارش بیمارستان امام حسین اصفهان
خیلی دکترایه خوبی داره اگه دوس داری شماره ی دکتر تو اصفهان بهت میدم خیلی دکتر خوبیه متخصص کودکان نارس خیلی کارش خوبه باهاش تماس بگیر

امان از بیماریتان بهشتی کاش کاشون یه بیمارستان درست برا نوزادا داشت

ببرش اصفهان. بیمارستان امام حسین(مخصوص اطفال) یا الزهرا

سوال های مرتبط