فقط منتظر اون روز هستم که تاپیک بزنی مرخص شدین و میرین خونه قطعا اون روز نصف گهواره خوشحال و شاد میشن که مائده خانم خوب شده و میره خونه
اشکال ندارد دختر منم بخاطر بیماری خیلی کم خون شد تو بیمارستان بهش خون زدن .دخترت خوب میشه ان شاالله
عزیزم ایشالا خوب میشه
منم خیلی به فکرتم
به نیت بچتون شمع روشن کردم دعا کردم انشالله زود خوب بشه باهم برید خونه
به حق امام حسین بچت زودی مرخص بشه خیلی سختههههههههه.چشام پر از شد .
گناه دارن
الان تو هیئتیم
دعا میکنم امام حسین نظر کنه به این فرشته کوچولو
صحیح و سالم مرخص شه بیاد به آغوش خانواده
عزیزم انشالله خدا بهت صبر بده زودتر خوب بشه بچه.چرا نذاشتن مرخصش کنی؟ب نظرم یه متخصص خوب میدیدش بهتر نبود؟خیلی اذیتی اینطوری
عزیزم انشالله به سلامتی بغلش میکنی میبری خونه خبر خوشم به خاله های گهواره میدی همه خاله ها منتظریم وبراش دعا میکنیم
انشالله به حق این روز عزیز زودی مرخص شه
چرا برای. چی خون میزنن
امام حسین شفاش بده انشاالله زود مرخص می شه می رید خونه
الهی ب حق این شب عزیز با دل خوش مرخص بشی عزیزم
منم منتظرم مثل خودت خانومی،بزرگ بشه بهش بگی چقد براش حرص خوردی!این تاپیکا رو داشته باش بهش نشون بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.