۸ پاسخ

رو کیک و سوراخ سوراخ کن سس سرد کیک گرم باشه

یه لیوان شیر نصف لیوان شکر دو قاشق غذاخوری کاکائو با هم مخلوط میکنی میزارید رو شعله گاز هم میزنید

با سیخ چوبی روی کیک حفره ایجادکن بعد سس بریز

کیک داغ
سس ولرم

دستورشو میفرستین بیزحمت

سلام عزیزم دستورشو میزاری

سسشو اول برداشتی جدا؟
باید روی کیک حفره ایجاد کنی بعد مایع رو بریزی روی کیک

کاکایو چ برندی استفادع میکنی

سوال های مرتبط

مامان ماهان ومائده مامان ماهان ومائده ۶ سالگی