۶ پاسخ

راستش‌بچم‌ک‌بستری بود‌یک‌نی نی بود ۶ ماه دنیا آمده بود ۲ ماه ید شد ۱۷۰۰

سلام این همه تحمل کردی چند روزم روش تو مامان خیلی خیلی قویی و مهربون هستی این روزا هم میگذره منم ۸روز پسرم بستری بود میدونم چقدر سخته ان شاءالله که صحیح سالم میرین خونه بزرگ میشه واس خودش خانومی میشه خدا قوت خواهران شاءالله جواب این همه زحمتاتو میگیری

سلام عزیزم تو مامان خیلی قوی هستی
تا الان باهمه سختی ها کنار اومدی
بازم تحمل کن پر قدرت ادامه بده امید داشته باش برای دخترت انرژی مثبت بفرست زودتر خوب بشه

وا بچه های خواهر من توی بیمارستان بهشتی اصفهان که بودن دکترا میگفتن تا به اکسیزن نیاز دارن باید بمونن و بعد میگفتن ببرینشون خونه ما میترسیدیم الان دختر شما وزنش چقدر

الان وزنش چقدره

اگه ریه ش کامل شده شرایطش پایداره و چن روز شیر دادن تحمل کرد مرخصش کن

سوال های مرتبط