دخترم دارم شیر میدم تا ۱۰الی ۱۵سی سی فعلا که تحمل کرده

۲۲ پاسخ

خداروشکر
بیشترم تحمل میکنه

خدارو شکر عزیزم خیالت راحت دیگه به اميد خدا خیلی زود مرخص میشه جوجه طلا

انشالله توکل ب خدا خوب خوب میشه

خداروشکر خوب میشه همه چی درست میشه به امید خدا

خداروشکر گلم

الهی شکر
اللهم اشف کل مریض

خداروشکر

خدا رو شکر ایشالا زودی مرخص میشه از،بیمارستان❤️

خداروشکر
ایشالله خبر مرخص شدنش رو بدی🥰💕

خدا رو شکر عزیزم

خدا رو شکر چه قدر برات دعا کردم

پستات و میخونم به امید اینکه بگی مرخص شده و میری خونه به امید خدا با گل دخترت

🤩🤩🤩🤩🤩

خدا رو شکر عزیزم خوش خبر باشی🤩🤩🤩

خداروشکر انشاالله زودتر خوبه خوب شه ومرخصش کنن

ایکاش از اولش میاوردین تهران تا الان خوب شده بود اونجا فقط بچرو اذییت کردن

شیر خشک میدی ؟

خداروشکر انشاا زودتر خوب میشه

الهی شکر هووررراااا💃

خدا رو هزاران بار شکر.انشالله به زودی و با دل خوش دختر گلت مرخص میشه و برمی گردید خونه

خدارو شکر عزیزم انشالله بیشترم تحمل کنه زودتر مرخص میشه

الهی شکر الحمدلله 🤲🤲🤲

سوال های مرتبط