۹ پاسخ

من همیشه داروی پسرم با سرنگ اندازه می گیرم. سوزنش دور می اندازم و با خود سرنگ به اندازه دارو می کشم. سرنگ هایی که پیستون آبی دارن ماندگاری بیشتری دارن و حالا حالاها خراب نمیشن.

یه قاشق غذا خوری ۵ میل میشه

یه قاشق غذاخوری ۵ سی سی هست

من از نوزادی تا الان همیشه با سرنگ دارو دادم بهش

قاشق غذا خوری ۵ سی سی میشه کوچکترا ۲ و نیم

حتما با سرنگ بده.چون داروی تشنج هست باید حتما دقیق بدی؟ اسم داروش چیه؟ دکتر طالبیان داده؟

من قاشق غذاخوری میدم

من یه قاشق غذا خوری میدم ب دخترم

ببین تو جعبه های داروی بچه ها پیمونه هست اگه نبود آره میتونی بری سرنگ بخری اندازه اش دستت بیاد

سوال های مرتبط

مامان حنانه مامان حنانه ۷ سالگی