من همیشه داروی پسرم با سرنگ اندازه می گیرم. سوزنش دور می اندازم و با خود سرنگ به اندازه دارو می کشم. سرنگ هایی که پیستون آبی دارن ماندگاری بیشتری دارن و حالا حالاها خراب نمیشن.
یه قاشق غذا خوری ۵ میل میشه
یه قاشق غذاخوری ۵ سی سی هست
من از نوزادی تا الان همیشه با سرنگ دارو دادم بهش
قاشق غذا خوری ۵ سی سی میشه کوچکترا ۲ و نیم
حتما با سرنگ بده.چون داروی تشنج هست باید حتما دقیق بدی؟ اسم داروش چیه؟ دکتر طالبیان داده؟
من قاشق غذاخوری میدم
من یه قاشق غذا خوری میدم ب دخترم
ببین تو جعبه های داروی بچه ها پیمونه هست اگه نبود آره میتونی بری سرنگ بخری اندازه اش دستت بیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.