دختر من وقتی گریه میکنه مثل ابر بهار اشک داره از اول هم همین بود
دختر من که از کوچولوگیش گولی گولی اشک میومد
دختر من حتی گریه های الکیشم مثله آبشار اشک میاد 😑
پسر من شرشر میریزه اگه واقعنی گریه کنه😂وقتایی که الکیه نه
پسر من ک اشکش میاد
دختر من از روز اول ک بدنیا اومد گوله گوله اشک از چشمش میومد😐
پسر من که هنوز اشکاش نمیاد...
فقط در حدیه که یکم چشاش برق میزنه...
۶ماهگیهم متخصص چشم پزشکی بردم مجرای اشکش باز بود...
فقط کلا تو این یک سال دو بار از یه چشش اشک اومد🫠 اونم وقتی ۷ماهش بود..
اره.
بعضی وقتا اره بعضی وقتام که فیلمشونه نه اشک نمیاد فقطططط عررررر میزنن 🥶🥴🥶🥴🥶
پسرم اکثرا خیلی کم اشک میاد چون اشک تمساحه و الکیه 🤣🤣🤣 فقط نق نق
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.