۲۲ پاسخ

من اصلا دوست ندارم جلوی چندین نفر جیغ و داد کنم و درد بکشم. یا مثلا مدفوع کنم. میدونم بعدش افسرده میشم بخاطر انفاقایی که افتاده. ترجیحم اینه بااحترام برم سزارین شم و پمپ درد بگیرم.دردشم تحمل میکنم دیگه مثل طبیعی جیغ نمیزنم

من تصمیمم به سزارین بود ولی با دوستام که ایران نیستن و اونجا مادرشدن حرف میزدم میگفتن اشتباه ترین کاره و ترجیحا سعی کن اگر فیزیک بدنت جواب میده طبیعی زایمان کنی

من سزارین چون عالی بود اصلا هیچ دردی حس نکردم

طبیعی دوتا بچهام طبیعی بودن سراولی هنوز اذیت نشدم دومی خیلی اذیت شدم ولی دردش برای همون یک ربع که میخاست بیاد بود بعدش همچی تموم شد

من می‌خوام اگر بتونم و شرایط مناسب باشه طبیعی زایمان کنم. سزارین یه جراحی بزرگه و خب نمی‌خوام بی‌دلیل متحمل بشم.
برای زایمان طبیعی هم الان روش‌های بی‌دردی هست که حتما ازشون استفاده خواهم کرد.

طبیعی
چون بنظرم سزارین راه جایگزینی بوده که علم برای مادرهایی که بطور طبیعی نتونن نینی رو بدنیا بیارن پیدا کرده، نه همه و دل به خواه!قطعا یه عمل جراحی که جز عمل های سنگین هم حساب میشه عاقلانه نیست که خودت با پای خودت بری زیر تیغش!
من انتخابم طبیعی
تمام کارهایی که براش لازمه رو انجام میده
از امکاناتی که بزای راحت تر بودنش هست استفاده میکنم و انرژی مثبت میفرستم که ایشالا همه چی خوب پیش بره

من زایمانم طبیعی حداقل کل دردام قبل از اومدن بچمه درسته بعدش شاید جای بخیه ها سوزش داشته باشه اما خوب خیلی زودتر سرپا میشم
خاهرم سزارین کرد تا ۱۲روز رو تخت بود

من واقعا نمیتونم تصمیم بگیرم
نظرم این شده بسپرم به دکترم و اول برم زایمان طبیعی شاید زایمان راحتی داشته باشم با کمک ماما همراه و اپیدورال و همه این چیزا

تصمیمم تاالان سزارین بوده چون هم تحمل اونهمه درد و یکجا ندارم همم نمیتونم معاینه رو تحمل کنم وحشت دارم از زایمان طبیعی

من‌خواهرم طبیعی بود خیلی راضی بود و راحت البته ماما همراه داشتااا به منم‌گفته ماما همراه بگیرم میگه درسته درد داری ولی هدایتت میکنه زودتر و راحتتر زایمان کنی
ولی یه خواهر دیگم سزارین بود اون به معنای واقعی اذیت شد و دیدم عذاب میکشه الان ۱۲ساله میگذره یه عطسه سرفه میزنه زیر دلش درد میاد یا میگه جارو برقی بلند کوتاه میکنم تو کمرم سوز میدا
نظر منم رو طبیعیه و امیدوارم که بچم بچرخه همکاری کنه🫠
هرکی هرنوع زایمان میکنه طبیعی یا سزارین انشالله که سرش به خیر بگذره و بسلامتی بچشو بغل بگیره

والا من از اول انتخابم سزارین بود ،چون چند سال پیش باردار شدم و بخاطر شرایط بد زندگیم مجبور شدم غیر قانونی سقطش کنم همش یه دقیقه طول نکشید ولی مرگ رو به چشام دیدم خییییییلی زیاد درد داشت از بعد اون کلا فوبیای طبیعی دارم
ولی حالا که هزینه هارو میبینم و حداقل باید 100تا 150داشته باشم برا سزارین ،مجبورم تن به زایمان طبیعی بدم و واقعا وحشت دارم ازش 😔😔

سزارین/ چون زایمان دوممه و قبلی سزارین بوده/ با اینکه از سزارین قبلیم خیلی زیاد راضی بودم ولی اگه امکان داشت این یکیو طبیعی میاوردم که بعدش نیازی به کسی نداشته باشم

من طبیعی چون دخترم طبیعی بود زیاد اذیت نشدم زایمانم خوب بود سر این گفتن احتمالا بهترم هست و اینکه هزینه سزارین اختیاری سرسام اوره اونم اگ قبول کنن دکتر من ب هیچ وجه سز اختیاری انجام نمیده

چقدر جالب ک ببشتر کامنتا تصمیم طبیعی بود . الان دو دل شدم واقعا .... هم سلامتی زودتر ب دست میاریم هم زیر میزی نمیدیم

حتما طبیعی چون بعدش شکممو محکم می‌بندم و شکم نمیارم و دردش رو همون موقع میکشم بعدش سرحالم

الان سزارین انتخابمه
زایمان اولم طبیعی بود اذیت شدم خیلی

سزارین یه عمل اورژانسی هست بدنه ما برایه طبیعی ساخته شوده طبیهی هم برایه بچه بهتره هم مادر سزارین دوهفته زود تر بچه به دونیا میاد مادر شیر نداره اولا به بچه بده
بعدشم ۳ یا ۴ تا بچه دیگه نمیتونی بیاری هالا اون به کنار تا آخر عمرم دردایی داری که تو طبیعی نداری نمیدونم چرا بعضی ها به سزارین علاقه دارن

طبیعی ، چون واژینیسموس دارم و دکترم گفت اینجوری درمان میشه . قبلا فیزیوتراپی لگن انجام دادم بدنم اوکی شده ولی ترسش تو بدنم مونده هنوز

من سزارین هم خیلی بهتر از طبیعی خیلی بدم میاد یکی بشینه دست بکنه تو بدنم و این ک من لگن کمرم شکسته پزشکی قانونی گفته نمیتونم طبیعی بچه بیارم حتی سقطمم کورتاژ شدم

راستش زایمان اولم طبیعی بود راضی بودم الانم میترسم واقعا ولی بازم طبیعی

سزارین، چون سزارین دومم🤣

منم طبیعی انتخابمه چون به نظرم سزارین عوارض بیشتری داره و بعدشم شکمم به حالت قبل برنمیگرده و بعد از دنیا اومدن بچه ان نمیتونم راحت همه کارامو بکنم ترجیح میدم درد و سختی طبیعی رو تحمل کنم ولی دیگه دردام تموم بشه نه اینکه بخاطر آمپول بی‌حسی یه عمر کمردرد بگیرم و جای بخیه هام اذیتم کنه

سوال های مرتبط