بخاطر هورموناس یا چی دیشب دستم خورد به در تا صب گریه کردم😂😂😂

۷ پاسخ

وای منم‌خیلی اعصابم ضعیف شده

من یه سری نصف کیکمو گذاشتم رو کابینت همسرم طفلی فکر کرده بمونه خشک میشه اونم خورده بود من یهو دیدم نیست قشنگ اشک میریختم😂

من دقیقا همینطورم یکی بهم بگه بالای چشمت ابرو میخوام بکشمش ضربان قلبم میره بالا حالم بد میشه

وایییی🥺😂😂منم اونجوریم نترس😣

منم همش گریه ام میاد بیخودی به بعضی چیزای که اتفاق نیوفتاده فکر میکنم و گریه میکنم ولی وقتی باردار نبودم اینجوری نبودم ، فک میکنم بخاطر هورمون بارداریه

😑😑😑

وای😅😅🤣🤣🤣

سوال های مرتبط