سلام مامانا شما آب به نوزادتون میدین؟

۷ پاسخ

اوایل نوزادی به بچم‌ نبات واب میدادم حقیقتا ناراحتم به حرف این واون گوش کردم دادم بهش بخاطر زردیش اب انار ی دونه دادم تازه میگفتن خیار بده بهش 😑هیچ کدوم هم اثر نکرد ازاین به بعد خودم هرکاری صلاح بدونم انجام میدم نه به حرف این واون

من شنیدم تا ۶ ماه هیچی جز شیر مادر یا شیرخشک نباید بدی .. ممکن الکترولیتای بدن بچه رو بهم بزنه.. خود شیر مادر اب مورد نیاز بچه رو تامین میکنه

من وقتی خیلی سکسکه میکنه چندقطره اب جوشیده میدم اینکه دکترش گفته بدین حتما بخاطر این بوده ک شیرتون چربه اذیتش نکنه

ما چون اینجا گرمه اره هرچند روز اب جوشیده درحد چند قطره

😑😑😑

نه نباید بدی هم شیر خشک هم شیر ماد ر آب موردنیاز بدنشو تامین میکنه زیر ۶ ماه ممنوع

نه.

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۶ ماهگی
مامان نورماه خانم مامان نورماه خانم ۱۰ ماهگی
مامان آرین و آیهان🐥🐣 مامان آرین و آیهان🐥🐣 ۱ ماهگی