من ازاول گذاشتم
تا یکسالگی فک کنم.هم تنفسشو دچار مشکل میکنه هم ستون فقراتش اسیب میبینه
بالشت باعث سندرم مرگ ناگهانی نوزاد میشه.تا یکسالگی نزار عزیزم
من از روز اول گذاشتم
از اول گذاشتم
من از اول گذاشتم بخاطر رفلاکسش چون رو سطح شیب دار سر میخورد بالشت میزاشتم سرش بیاد بالاتر هم اینکه رو پا میگرفتم سرش پایین قرار میگرفت کلا بالشت گذاشتم
منکه از همون روز اول گذاشتم زیر سرش
من تا ۲ ماه بالش فرم دهی گذاشتم سرش که شکل گرفت برداشتم از یک سالگی بالش میزارم زیر سرش
دختر من رفلاکس داره از اول گذاشتم ولی یه هفتس نمیزارم راحت تر میخوابه
من از اول گذاشتم،یه بالش کوچیک در حد ۲ ۳ سانت ارتفاع داره.
من تقریبا از اول گذاشتم بالش کوچیک فرم دهی سر
یکسال به بعد
گروه چالش لاغری داریم برای مامانای خوشگل ک میخان ب وزن دلخواهشون برسن هرکس میخاد شرکت کنه ب ایدی روبیکای من پیام بده🌼✨🧡
✳️✳️✳️✳️
رژیم از شنبه شروع میشه🌪️
@melodi780
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.