۹ پاسخ

خداکنه منم اقدام داشته ۴ روزتاخیرداشتم والان هم علائم پریودی دارم هم یه قطره خون دیدم 😔

منم دو روز دیگه موعودمه 🫣 فردا دلم میخواد بیبی بزنم 🤭

انشالله مثبت بشه نینی سالم خدا بهت بده

ایشالله عزیزم توکل بخدا خدای ناهم بزرگه ایشالله امسال سال ماچشم انتظاراست

انشالله
خدا بهت ی نی نی سالم و صالح بده عزیزم😍😍🩵🩷

انشالله که حامله باشی من که پریود شدم

ایشالله که حامله ای 🥰😘😘😘😘

انشالله که خیر باشه مثبت بودن رو ببینی عزیزم ❤️🫂

خدا کنه
منم سه روز دیگه موعدمه ان‌شاءالله دو تامونم باردار باشیم🥺

سوال های مرتبط