زیاده
نذار زیاد چاق بشه
بعداً به مشکل میخوری
دختر من بدنیا اومد ۳۴۹۰ بود
۵ روزگی بردم غربالگری ۳۷۰۰ شده بود
۴۰ روزگی بردم ۵۲۰۰ شده
شیر خودمم میدم 😂
مال منم ۲ کیلو بود دنیا آمد
۴۰ روزگی ۳ و ۷۰۰ گفتن خیلی خوبه
یکماهگی ۳ و ۲۰۰ بود
شیر خودت میدی
درخواست دوستی میدم قبول کن
اووووخی زبونشوو🥹🥹
اره خیلی خوبه دختر من ۲۵۰۰بود بعدش شد ۲۲۳۰چهار روزگی بردم بهداشت ۲۶۰۰شده بود الان نمیدونم چقدره منتظرم ی ماهگی ببرمش
اره عزیزم عالیه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.