۷ پاسخ

زیاده

نذار زیاد چاق بشه
بعداً به مشکل میخوری

دختر من بدنیا اومد ۳۴۹۰ بود
۵ روزگی بردم غربالگری ۳۷۰۰ شده بود
۴۰ روزگی بردم ۵۲۰۰ شده
شیر خودمم میدم 🫩😂

مال منم ۲ کیلو بود دنیا آمد
۴۰ روزگی ۳ و ۷۰۰ گفتن خیلی خوبه
یک‌ماهگی ۳ و ۲۰۰ بود
شیر خودت میدی
درخواست دوستی میدم قبول کن

اووووخی زبونشوو🥹🥹

اره خیلی خوبه دختر من ۲۵۰۰بود بعدش شد ۲۲۳۰چهار روزگی بردم بهداشت ۲۶۰۰شده بود الان نمیدونم چقدره منتظرم ی ماهگی ببرمش

اره عزیزم عالیه.

سوال های مرتبط