۹ پاسخ

نه من تست کردم طعمش اونقد بد نیست دخترم در کل میخوره ولی بعضی وقتا نمیخوره

منم دوس نداره بزور میدمش بهش سری بعد ی طعم موزی چیزی براش میگیرم

خودت بخور ویتامینه دیگه

خودت بخور

من مولتی بهداشتو میدم ترکیباتش همینه ولی خوشمزه تر

خیلی بدمزست و ترششش

وای برعکس پسر من هیچ کدوم نخورد این خورد فقط ا د هم فقط این مارک خورد با این ک از طعم موز بدش میاد😞😂

حق دارن نخورن خیلی بو میده

من خودم میخورم😐🤣

سوال های مرتبط