نه من تست کردم طعمش اونقد بد نیست دخترم در کل میخوره ولی بعضی وقتا نمیخوره
منم دوس نداره بزور میدمش بهش سری بعد ی طعم موزی چیزی براش میگیرم
خودت بخور ویتامینه دیگه
خودت بخور
من مولتی بهداشتو میدم ترکیباتش همینه ولی خوشمزه تر
خیلی بدمزست و ترششش
وای برعکس پسر من هیچ کدوم نخورد این خورد فقط ا د هم فقط این مارک خورد با این ک از طعم موز بدش میاد😞😂
حق دارن نخورن خیلی بو میده
من خودم میخورم😐🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.