۱۰ پاسخ

من ۶ماه پیش بود راضی بودم

سزارین ۳۵ طبیعی ۳۰ با بیمه سلامت.من پرسبدم تلفنی...رسیدگی هم خیلی تحقیق کردم همه راضی بودن از تمیزی و پرسنل

خانما با بیمه ۳۵تومنه سزارین... ۱۸تومن تعرفه ۴۰۴بوده

خانوما خوبید امروز از پریود۱۸ روز میشه تست کردم یک خط قرمز روشن بود بعد چند ساعت دوباره دیدم یک خط خفیف بود لطفا راهنمایم کنید

من ۱ بهمن اونجا زایمان سزارین کردم هزینش با بیمه تامین میشد ۱۸ تومن بدون بیمه میشد ۲۴ میلیون که من بیمه نداشتم ازاد حساب شد رسیدگیشونم خوب بود بیشتر‌از‌دکترم‌خیلی راضی بودم که‌دکتر زهرا انصاری بودن

من امروز زنگ زدم گفتن۲۰هزینه زایمان طبیعی ۴تومن اتاق خصوصی

من هفته پیش پرسیدم سزارین ۳۰ تومن طبیعی ۲۲ تومن با تامین اجتماعی

من دیروز مطب دکتر بودم شنیدم خانم های باردار میگفتن زنگ زدن بیمارستان گفته 35 تومن سزارین. ولی نمیدونم دقیق یا نه

منم میخام بدونم

من مهرگان زایمان کردم خیلی عالیه به شدت مهربون و دلسوز هستن پرستار و دکتراش

سوال های مرتبط