دخترا ژل لب زدن در بارداری ضرر داره

۶ پاسخ

اصلا بیهوشی اثر ژل رو از بین میبره بمون بعد از به دنیا اومدن بچه با خیال راحت بزن.

معلومه ک ضرر داره اصلا ب دکتر بگی بارداری محاله واست بزنه

معلومه ک خطرناکه 🤦🏻‍♀️وای خدایا خب خواهر مگه از جون بچه ادم مهم تره؟اول مطمئن شو باردار نیستی

اره ضرر داره

کم میزنیم

میگن ماهم میزنیم

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندقی مامان فندقی هفته سی‌وششم بارداری
پسر مامان پسر مامان قصد بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته دهم بارداری