۶ پاسخ

با کاچی بده

من زرده رو با آب قاطی می کنم
رو شعله پخش کن رو گاز
تند تند هم می زنم وقتی کامل پخت
میزارم از دما بیوفته
بعد شیرخشک میزنم و یه خرما یا شیره یا کمی مربا می ریزم

من با روغن زیتون میدم میخوره
با بقیه چیزا خیلی دوست نداره

من با سیب زمینی و کره مخلوط کردم دیروز قشنگ خورد با اینکه اصن تخم مرغ دوست نداره دخترم

با کره

با آب رقیق میکنم یدونع یا دوتام خرما میریزم توش

سوال های مرتبط