شما هم بعد زایمان سزارین درد لگن براتون موند؟

۴ پاسخ

خیلی عذر میخوام من لگنم انگار امپول میزنن بهم چند بار تشک تختو چک کردم سوزن توش نباشه خیلی بده یهویی میگیره با کف پام

یعنی میمونه خوب نمیشه ؟؟ 🥺😢

اره🥲🥲من حین نشستن بلند شدن وسط خط باسن ک فک کنم میشه دنبالیچه درد داره عذاااابع . زانوهامم همینطور خیلیییی فشار روشه

اره😓

سوال های مرتبط