من ک طبیعی بودمم همینطوریم
شدید درد دارم
پا میشمم تا چند ثانیه نمیتونم کمرمو صاف کنم😑😑
آخ گفتی خواهر من از تو بارداری اینجوریم هنوزم همینجورم به کمر میخوابم قفل میکنه نمیتونم بلندبشم مال من تو باسن چپم اینجورع
من طاق باز که میخوابم کمرررررم خشکه خشک میشه فلج میشم برای یه لحظه یعنی 5 دقیقه وقت میبره تا بلند بشم
سعی کنین لگنتون رو ببندید ،چون تو بارداری لگن باز میش
من ب پهلو هم میخوابم بعداز یک ساعت دیگ فلج میشم خیلی شدید لگن دردم 🤦
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.