۱۴ پاسخ

۵سالگی میرن پیش ۱ میشه،سال ۴۰۷
۶سالگی پیش ۲ مگ نه🤔🤔🤔

پیش دو مهم هستش که برای قبل مدرسه هست البته بعضیا از پیش یک میفرستن

گفتن پهدکودک ۴سالگی می‌نويسن پیش یک ۵سالگیه پیش دو۶سالگی

وای باورم نمیشه🥺 دختر منم مرداد ۴۰۲ هست، کِی اینقدر بزرگ شدن😫❤️❤️❤️❤️❤️

پسر من تیر ۴۰۲ هست!!!!!!
یعنی سال دیگه پاییز میره پیش ۱ ؟؟؟؟
فرق پیش بک با دو چیه مامانا؟

وای خیلی کوچولو هستن که
پیش ۱ اجباریه؟
دختر من تیر ۴۰۲ هست
یعنی سال دیگه باید بره مدرسه!
عمرا یجا بشینه 🤣🤣🤣

البته من از الان تصمیم دارم یکسال زودتر بزارم مهد چون میخام سرکاربرم

خیلی کوچولو هستن ک 🤣دخترمنم 17 شهریور پس پیش 1 باید بره

پیش ۲ اجباریه ولی ادم باورش نمیشه🥺
اون روز همسرم میگفت از فردا تو تربیتش خیلی دقت کنیم میره اونجا آبرو برامون نمیزاره🤣

پسر من خرداد ۱۴۰۲ بدنیا اومده میتونه بره؟

پیش یک پیش دو دیگه چیه ؟

بله دخترمنم تیرماه 402هستش سال دیگه میره پیش دبستانی البته پیش2مهمه فک کنم

پیش ۱ دولتی هم داره؟

اره سال دیگه میتونن پیش ۱ برن گفتم شاید پسرم بفرستم

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۳ سالگی