۵سالگی میرن پیش ۱ میشه،سال ۴۰۷
۶سالگی پیش ۲ مگ نه🤔🤔🤔
پیش دو مهم هستش که برای قبل مدرسه هست البته بعضیا از پیش یک میفرستن
گفتن پهدکودک ۴سالگی مینويسن پیش یک ۵سالگیه پیش دو۶سالگی
وای باورم نمیشه🥺 دختر منم مرداد ۴۰۲ هست، کِی اینقدر بزرگ شدن😫❤️❤️❤️❤️❤️
پسر من تیر ۴۰۲ هست!!!!!!
یعنی سال دیگه پاییز میره پیش ۱ ؟؟؟؟
فرق پیش بک با دو چیه مامانا؟
وای خیلی کوچولو هستن که
پیش ۱ اجباریه؟
دختر من تیر ۴۰۲ هست
یعنی سال دیگه باید بره مدرسه!
عمرا یجا بشینه 🤣🤣🤣
البته من از الان تصمیم دارم یکسال زودتر بزارم مهد چون میخام سرکاربرم
خیلی کوچولو هستن ک 🤣دخترمنم 17 شهریور پس پیش 1 باید بره
پیش ۲ اجباریه ولی ادم باورش نمیشه🥺
اون روز همسرم میگفت از فردا تو تربیتش خیلی دقت کنیم میره اونجا آبرو برامون نمیزاره🤣
پسر من خرداد ۱۴۰۲ بدنیا اومده میتونه بره؟
پیش یک پیش دو دیگه چیه ؟
بله دخترمنم تیرماه 402هستش سال دیگه میره پیش دبستانی البته پیش2مهمه فک کنم
پیش ۱ دولتی هم داره؟
اره سال دیگه میتونن پیش ۱ برن گفتم شاید پسرم بفرستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.