۲ پاسخ

واسه منم سونو بیست هشت هفته یک و دویست بود وزن بچه رفتم دکتر میگه کمه وزنش لیدی میل بخور دوباره دو هفته دیگه بیا سونو

عالی بوده عزیزم مشاالله ازمایش چی رفتی ک حالت بد شد؟

سوال های مرتبط