نه دیگه این طبیعی دختر منم همین اخ قند تو دلم اب میشخ
من همین مشکل رو دارم دیگران هی میگن چی میگه منو پدرش فقط متوجه میشیم
باز خوبه شبیه اون چیزی که میخواد رو میگه پسر من به مربا میگه ابوجی به چوب میگه دوجی به موتور میگه تو من کو
پس چی میگن بچگونه صحبت کنید؟ینی اینجور صحبت کردن مختص بچه هاست جای نگرانی نیس
انقدشیرین میشه بچه اونجوری صحبت کنه ن چ مشکلی هنوززوده دخترمنم تازه داره صحبت میکنه
نه اشکالی نداره خیلی روی درست تلفظ کردنش بهش ایراد نگیر درست میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.