۵ پاسخ

من از اول تولد همین دادم فعلا که خدا رو شکر خوبه

من میدم خیلی عالیه وزن دهیش نسبت به همه شیر ها عالی اصلا پسرم خیلی باهاش اوکی هست خوشمزه هم هست

منم شیر نان میدم عالیه

من از اول همینو میدم تا پایان ۶ ماهگی باید بخورن بعدش نان۲ میخورن راضی ام وزن دهی خوبی هم داره

یبوست نباشه روده هاش درست کار کنن اخه شیر سنگینی هس

سوال های مرتبط

مامان تبسم مامان تبسم ۵ ماهگی
مامان دخترای قشنگم مامان دخترای قشنگم ۷ ماهگی