بی بی لند
سرو بدن بیبی لند
فیروز
پینو هم خوبه
فیروز هم
فیروز یا بی بی لند
من از همون اول صابون و شامپو فیروز میزنم خیلی خوبه خوش بو هست
من از اول پینو استفاده کردم راضیم🥰
فیروز پینو گلرنگ
شامپو شامپو عه دیگه سخت نگیر
سر و بدن uni baby
وی کر و ماما بیبی خوب بوده بوی خوبی هم داشته، پینو بیبی خریدم ب درد نمیخوره
من همه اینا را چند ساله تست کردم ..این شامپو گلرنگ خرسی ها هستا اونا از همش بهتره خخخخ
تموم کردی مگه؟
سر و بدن ماما بیبی
من ایروکس گرفتم خوبه
وی کر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.