۴ پاسخ

آمیفن بده هومانم پاراکید رو بالا می یورد

من میریزم توی سرشیشه میذارم دهنش میک میزنه
تا میاد بفهمه داروئه و شیر نیست تموم شده 😃

اگر خیلی مجبور شدی تب خیلی بالا رفت با اجازه پزشک شیاف استفاده کن

ای بابا پاراکید ک خوشمزس بس رنگش نازه من خودمم دوس دارم بخورم🤣🤣من پسرم از پدی لاکت بدش میاد عوق میزنه ولی باز قورت میده

سوال های مرتبط